absolutejosefin

Alla inlägg under juni 2010

Av Josefin - 29 juni 2010 18:00

Har haft fult upp dem senaste dagarna specielt idag för jag ska ju flytta imorgon ;) Har städat och packat BOKSTAVLIGEN hela dagen......... ÄR HELT SLUT -.-'  XD 


Orkar inte lägga ut nån bild på mig..... i mina nya glasögon^^

men jag valde iallafall par 1 :D (som alla tyckte var bäst) E>


Men jag kommer inte ha tid att blogga imorgon och jag kommer säkert ha fult upp dagarna sen också..


Men vi hörs NÅN gång ;D 


hejdå i typ 1 vecka ;) <3 


E>

Av Josefin - 23 juni 2010 18:00

Jag älskar dig KNOD <33


 

                  


du har varit lite konstig på sista tiden :'( ............... men du ska veta att du alltid kommer finnas i mitt hjärta <3

Av Josefin - 23 juni 2010 17:32

idag har jag varit i stan och kollat på glasögon och shoppat lite :)


köpte:

  



Nu får ni vara mina smakråd igen........................

för har hittat två nya glasögon, jag SKA köpa några av dessa två:


Par 1

  


Par 2

   


KOMMENTERA!!!!


tyck till.............


jag tror att jag kommer köpa par 1. MEN SÄG VAD NI TYCKER :P <3

Av Josefin - 18 juni 2010 21:30

Idag har jag varit och tittat på glasögon för typ 10 gången -.-'


Men ni måste vara mina smakråd :P 


glasögon PAR 1

    



Glasögon PAR 2

     




Glasögon PAR 3

       




Glasögon PAR 4 (samma som par 3 men annan färg) 

  



har jätte, jätte, jätte svårt att bestämma mig HJÄLP!?


kommentera vilket par som passar mig bäst :D???? <3333

Av Josefin - 15 juni 2010 10:00

Nu ska jag ut och powerwalka med Thea :D <3

ses sen x)


söt :P ..............


LISEBERG IMON MED THEA, ATENA, MOA OCH HANNA :D <33

kommer bli deeeröm   


Av Josefin - 9 juni 2010 17:38

SKOLAVSLUTNING IMON :D :D :D :D :D!!

kan inte fatta det ;O ;D


skolavslutnings klädseln XD haha kanske lite barnsligt men ja :P

    

hihi :D


                                                   :D

                                                   :D
                                                   :D

                                                   :D

                                                   :D

                                                   :D                     

                                            :D   :D   :D  

                                              :D :D :D

                                                   :D



                                   :D   :D               :D  :D

                                 :D          :D     :D          :D

                                  :D              :D             :D

                                      :D                         :D

                                          :D                  :D

                                              :D          :D

                                                   :D :D

Av Josefin - 7 juni 2010 19:45

Har TRÖÖÖK!!!!


  

snygga skor?  hihi ^^

Av Josefin - 7 juni 2010 14:15

VI BÖRJADE 9:15 IDAG OCH SLUTADE 11:30  :D


har sett 2 söta fågelungar :P XD 

   söt!!!!

  

den som är med på båda bilderna såg jag i tyskland för ca 2 år sedan och den andra såg jag för typ 2 veckor sedan    okej vet onödigt inlägg ....................

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards